Ingrid / Igi

02.05.2013 22:08

 

Po týdenním pozorování "Strakáč - Káťa" versus "Labrouš - Ingrid" jsem došla k tomuto závěru:
1) co se týče rychlosti je Káťa bezkonkurenčně rychlejší, ovšem Igi je o to chytřejší a snaží se jí různě nadbíhat. Když jí však dožene, dokáže se Káťa na místě otočit tak, že než to Ingrid zaregistruje má strakáče v čoudu :-D.

2) co se týče síly, tak je jasné, že má Igi navrch, ovšem jen v případě, že začne počítat s mrštností Káti.

3) co se týče hlasu, tak je Ingrid bezkonkurenční a to i co se rotvíků týče. Na to, že je tak hodná má hodně hluboká hlas a v noci bych nám asi přes plot nelezla. Pravdou ovšem je, že Igi štěká jen tak na hubu a Káťa štěká na vetřelce :-D.

4) plavání, to je kapitola sama pro sebe. Už sice Igi 2 x plavala, ale nevyhledává to. Takže Káťa si plave v rybníku a Ingrid nešťasně kroutí hlavou :). Dneska si zaplavala ale jen po dobu co měla připnuté vodítko, jen jsem ho odepnula, skončila. Asi si myslí, že je na kurzu plavání :).

5) vyčůranost! Z holek se stali perfektní parťačky v dělání lotrovin. Káťa otevře dveře, Ingrid ukradne piškoty a společně je sní. Káťa ukáže kde je fakt nejlepší dělat díry v zemi, Igi jí pomůže a je z toho kráter, kde mizí mamky Brabantíci :). A stromky, zatím likviduje jen Ingrid, tak doufám, že to pro změnu Káťa neokouká.

6) oni a my. Skvělí společníci, výborný k dětem, hlavně když něco jí :) a to obě. Monča Igi přejmenovala na Agi a rozděluje se sní někdy i nedobrovolně o jídlo. Včera zakopla, vylítlo jí z ruky jablko a Igi ho ulovila a po zařvání fuj okamžitě pustila. Monča ho ulovila, utekla s ním do bezpečí a než jsem jí ho stačila omýt snědla.

Závěrem snad mohu podotknout, že jsem ani nečekala, že si všichni tak pěkně sednem. Káťa s Igi jsou spolu jak dvojčata, což mě dost překvapilo, myslela jsem si, že to bude horší. Tak asi Káťa není zas až taková mrcha jak jsem si do dnes myslela.

 

Máme nový přírůstek, labradorku Ingrid. Bývalého vodícího psa.