MVP v Českých Budějovicích

13.10.2012 09:30

Z Káti pohledu.

     Dneska mě panička, tak jako každých půl roku vzala na mezinárodní výstavu psů. Naštěstí jsme šli jen fandit strakatým kamarádům a kamarádkám, protože mě to předvádění moc nebaví. Sice jsem vždycky stála jako socha, ale připadá mi, že ti rozhodčí většinou neví co mluví. Jednou jsem se líbíla hodně a dostala CACe, podruhý zase míň a dostala V, nebo VD a tak pořád dokola. Kdo se v těch lidech má vyznat? Takhle nám to s paničkou vyhovuje. Já se dostanu mezi cizí pejsky a ona si jde pokecat s cizími lidmi. I když nechápu proč s nima mluví, já radši dopředu zavrčim, aby si na mě nikdo moc nedovoloval.

    

     Tentokrát bylo parádní, že se nás tam sešlo hodně a dělali jsme plno fotek, jak skupinových tak jednotlivců. Dokonce tam byl i můj ženich Epos, kterého mi vybrala panička. Je to fešák, tak trochu drsným způsobem, což se mi líbí, ale fakt ještě nevím jestli ho budu chtít. Mám ráda svobodu,  klid a představa, že mi budou doma pískat děti .... no nevím, uvidíme. Taky mě trochu urazilo, že se víc věnoval Bětce, ale je pravda, že Bětka vyhrála CACe a to ho asi imponovalo. No třeba to vylepší, až k němu přijedu na návštěvu.