KRYTÍ - Catja TYRKYS & Edison DAKAM

14.12.2012 00:00

Z Káti pohledu.

CATJA TYRKYS A EDISON DAKAM OZNAMUJÍ, ŽE SE 14.12.2012 SVÁZALI VE SVAZKU MANŽELSKÉM.


 

     Dnes mě moji páníci ráno naložili do auta a jeli jsme na výlet. Alespoň jsem si to myslela. Jeli jsme hodně dlouho a protožr cestování nemám moc v oblibě, tak jsem se jim v autě jednou pozvracela. Nakonec po tříhodinové jízdě jsme zastavili ve městě Nymburk. Vylezli jsme z auta a zazvonili u jednoho domku, kde jak jsem po čichu poznala jsem nikdy před tím nebyla. Jaké bylo mé překvapení, když se otevřeli dveře a za nimi stál mladý strakatý chlapík. Edison mu říkali. Hezké jméno a on byl taky fešák. Hned nás vzali na zahradu a tam jsme se po pár pokusech svázali a pak si dlouho hráli. Nakonec jsem se před ním musela schovat, protože už jsem přeci jen postarší dáma a na takový vylomeniny už moc nejsem.  Ale asi jsem se mu trochu líbila i když jsem o pár let starší :).

     Cestou zpátky jsme ještě zajeli za jednou strakatou dámou s kterou jsem se zkamarádila. Nakonec ten výlet stál za to!

     Teď musíme asi 25 dní počkat, aby se podle ultrazvuku zjistilo jestli budu mít miminka.